אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשדרג את מראה הבית שלכם, כדאי שתעניקו תשומת לב מיוחדת לדלתות הפנים המצויות בביתכם. על אף שלכאורה לדלתות פנים יש מטרה פונקציונאלית בלבד שהיא לשמור על פרטיותו של האדם המצוי בחדר ולתחם את גבולות החדרים השונים בבית, הרי שלדלתות פנים יש ערך דקורטיבי לכל דבר. שדרוג דלתות הפנים הקיימות שלכם, יכול לשדרג לחלוטין את מראה הבית בכללותו. אז אם החלטתם ללכת על שדרוג הדלתות המצויות בפנים ביתכם, כדאי שתדעו כיצד עושים זאת בצורה הנכונה והטובה ביותר שיכולה להיות.

שדרוג דלתות פנים- כיצד?
אם החלטתם ללכת על שדרוג דלתות פנים בביתכם, עומדות בפניכם מספר אלטרנטיבות לשדרוג מעין זה: אלטרנטיבה אחת העומדת על הפרק היא עיסוק בכל מה שקשור לתחום פרזול דלתות. פרזול דלתות מתייחס לאלמנטים ומרכיבים שונים בדלת כגון: ידית הדלת, מעצור הדלת, מנעול הדלת ועוד. ניתן לשדרג את מעצור הדלת הסטנדרטי במעצור משודרג וחדשני יותר. כמו כן, ניתן לבחור כיום במקום הידית הרגילה, מתוך מגוון רחב של ידיות דקורטיביות המוצעות עבור דלתות פנים. גם צירים לדלת ניתן להחליף בצירים משוכללים יותר ואיכותיים יותר, אשר בכוחם להפוך כל דלת פנים קיימת לדלת פנים מודרנית, מעוצבת וחדשנית. פרזול לדלתות כולל בו גם את המנעול לדלת. ניתן להחליף את המנעול הסטנדרטי במנעול קבוע אשר מצוי בחלקה הפנימי של הדלת ועוד. מוצרי פרזול מהווים כיום פתרונות דקורטיביים ופונקציונאליים איכותיים מאוד לכל חלק בבית ולכן, בין אם מדובר בפתרונות פרזול למטבח ובין אם מדובר בפתרונות ומוצרי פרזול לדלתות, הרי שבכוחם לשדרג לחלוטין את הקיים.

טפטים לדלת
אלטרנטיבה נוספת העומדת על הפרק לצורך שדרוג דלתות פנים היא: שימוש בטפטים מיוחדים הרלוונטיים לצורך הדבקה על דלתות פנים. טפטים מעין אלה, הם טפטים מעוצבים וייחודיים, אשר בכוחם לשדרג את המראה של כל דלת פנים בצורה מרהיבה. כאשר בוחרים בטפט הנכון העונה על הצרכים הדקורטיביים והעיצוביים ומדביקים אותה בצורה המדויקת ביותר, ניתן לשדרג לחלוטין את מראה הדלת אשר עליה הודבק הטפט. כמובן שחשוב מאוד לבחור את הטפט בהתאם לגודל הדלת, צורת הדלת, אופי הדלת ועוד. טפט לדלת מהווה כיום פתרון זול ויעיל מאוד עבור כל אדם שמעוניין לשדרג את מראה דלתות הפנים שבביתו, ללא השקעת תקציב מהותי מדי בתהליך זה. אם אתם מחפשים שיטה אחרת לשדרוג דלת פנים בביתכם, ניתן לצבוע אותה בצבע מיוחד, חזק ועמיד, אשר מעניק לדלת מראה שונה לחלוטין מהמראה הקודם שלה.

החלפת דלתות פנים
אם החלטתם שהאלטרנטיבות שצוינו לעיל אינן מתאימות לכם לצורך שדרוג דלתות פנים בביתכם, הרי שתמיד תועמד בפניכם האופציה לבחור בדלתות פנים חדשות עבור ביתכם. כיום ניתן לבחור דלתות פנים אקוסטיות מיוחדות המנטרלות את פנים החדר מרעשים חיצוניים. דלתות מעין אלה רלוונטיות בעיקר כדלתות לחדרי שינה. כמו כן, ניתן למצוא דלתות מעוצבות העשויות מעץ מלא או מזכוכית, אשר משדרגות לחלוטין את המראה המעוצב והדקורטיבי של כל בית בו הן מצויות. יש לבחור דלתות המתאימות בצבע ובגוון שלהן למראה הכולל של הבית וכן, יש לבחור את סוג הדלת התואם לגודל החלל בו עתידה להיות הדלת. כיום בתחום דלתות פנים ניתן למצוא גם דלתות הזזה אשר הופכות את החלל בו מצויה הדלת לחלל גדול ואסתטי יותר. אם החלטתם להחליף לחלוטין את דלתות הפנים שבביתכם לצורך שדרוג הבית, עליכם לבחון את כלל הדלתות המוצעות כיום, על מנת לבחור את הדלת שעונה על כלל הצרכים שלכם בצורה המדויקת והטובה ביותר.