כשאנחנו חושבים על הבית שלנו אנחנו חושבים על מקום שקט, שלו, מקום שגורם לנו להרגיש בנוח. ובכן, אחד הדברים שמפרים את השלווה הזאת יותר מכל הוא בלגן, ובאופן ספציפי יותר, בלגן במגירות. כמה פעמים הגעתם לבית מסודר למשעי, כל חפץ נמצא במקום, הרצפה מבריקה, ואז פותחים את אחת ממגירות הבית ונחשפים לאי סדר מוחלט – עשרות פריטים קטנים ומזעריים מעורבבים יחד, סכו“ם וגאדג‘טים פזורים, קטניות דגני בוקר וקופסאות שימורים עמוסים עד אפס מקום, סירים ומחבתות לא מופרדים. רק המחשבה על כך יכולה להעיק.

אז מה עושים עם מגירות מבולגנות? אין סיבה שהמגירות שלכם יישארו עמוסות. לבלגן הזה יש פתרון, והוא פתרון די פשוט – פרזול מגירות. פרזול מגירות הוא למעשה מחיצות לחלוקה פנימית של המגירות. המחיצות הפנימיות הללו חוסכות לנו זמן וחיפוש יקר ומאפשרות לכם לעצב ולתכנן מחדש את שטחי האחסון בבית ולנצל באופן אופטימלי את החלל הנתון. בין אם מדובר במגירות מטבח קטנות ובין אם במגירות גדולות. פרזול מגירות מאפשר לנו לנצל את שטח האחסון בצורה יעילה וחכמה. ניתן בקלות ובמהירות לשנות את מיקום המחיצות לפי הצורך ובכך לתכנן ולסדר מחדש את הארונות במטבח, בחדר השינה, בחדר הרחצה, בחדרי הארונות.

באמצעות פתרון פשוט כמו פרזול אפשר לעשות שינוי גדול למקומות האחסון שלכם, וגם לשקט הנפשי שלכם. לא עוד מגירות עמוסות שאי אפשר לפתוח, לא עוד חפצים מפוזרים שאי אפשר למצוא. הצעד הראשון בדרך לבית מסודר מתחיל בפרטים הקטנים – במגירות, בידיות, במסילות שבחלון.

מחפשים פרזול מגירות? הגעתם למקום הנכון. ח.ג.סחר גאה להיות אחת מהספקיות המובילות בישראל בענף המטבחים, הרהיטים והבנייה, ופרזול – הוא המגרש הביתי שלנו. בח.ג.סחר אנחנו מקפידים להישאר עם היד על הדופק, להציג חידושים, פיתוחים ורעיונות עיצוביים שיהפכו את הבית שלכם לנוח ואסתטי יותר. עיינו בקטלוג פתרונות אחסון וסדר או בקטגוריה מתקנים ואביזרים למגירות .