ח.ג סחר שמחה להציג את מערכת המגירות החדשה מבית חברת Grass האוסטרית, זוכת פרס העיצוב היוקרתי “”German design award. חברת Grass הינה מהיצרניות הוותיקות בעולם בתחום הפרזול ואביזרי המטבח ונחשבת לפורצת דרך בתחום המגירות למטבח.


מערכת נובה-פרו פותחת מימד חדש בעולם המגירות למטבח ומכניסה חדשנות ותחכום שהיו שמורים עד עתה למכשירי אלקטרוניקה בלבד. מגירות גראס מאפשרות תנועה חלקה על בסיס אוויר ובכך מסייעות לשמור על היגיינה במטבח. החומרים והחלקים חזקים יותר ויציבים יותר ומאפשרים פתיחה וסגירה אוטומטית מושלמת בנגיעה קלה לנוחות מירבית.

המגירות יכולות לשאת משקל של עד 70 ק”ג, לחוש את המהירות הרצויה תוך כדי פתיחה וסגירה ולפעול בהרמוניה הן עם הצרכן והן עם המתקין. העיצוב החכם והארגונומי של מגירות גראס מאפשרים הרכבה קלה ללא כלים כמעט.

מגירת סקאלה החדשה מביאה איתה בשורה בתחום העיצוב – היא שומרת על כל היתרונות של מגירות נובה פרו הייחודיות אך משדרגות אותה עם עיצוב מודרני ואיכותי. דופן המגירה הינה דקה אך מצד שני עדיין מתפקדת כמגירה עם מסילה שקטה, כך העיצוב נקי ואסתטי יותר.

למגירות סקאלה קיים דגם משודרג עם דופן זכוכית אשר נקרא “סקאלה קריסטל פלוס” ואותו ניתן לפרק בקלות ובזריזות דרך תופסנים שקיימים בחלק האחורי של המגירה.

המגירות מגיעות במבחר גדול של מידות וגדלים, זמינות בשלושה גוונים ובעלות אפשרויות הרכבה חדשניות, פשוטות וקלות לתפעול.